Servicedesk Medewerker
Ideale aanvulling op ons team:
Geen uitdaging is jou te groot; je blijft kalm en oplossingsgericht, ook onder druk
Je beheerst zowel Nederlands als Engels goed
Je luistert goed, bent klantgericht en streeft altijd naar het beste resultaat.
Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren en je kunt de juiste prioriteiten stellen
Je hebt een afgeronde opleiding op (minimaal) MBO-niveau
Wat heeft Savills jou te bieden:
Het betreft een functie voor 24 tot 40 uur per week, met ruimte voor flexibiliteit
Een energieke werkomgeving waar jouw ideeën en initiatief écht het verschil maken
Volop ruimte voor persoonlijke groei via opleidingen en trainingen
Een adembenemend uitzicht over Amsterdam vanaf de 23e verdieping van ons kantoor op de Zuidas
Dagelijks genieten van een heerlijke, uitgebreide lunch op kantoor
Korting op diverse sportabonnementen
Toegang tot OpenUp: een platform met psychologen en lifestyle-experts voor jouw mentale welzijn
Een goede pensioenregeling, zodat je ook later zorgeloos kunt genieten
Wil jij het eerste aanspreekpunt zijn voor huurders en ervoor zorgen dat alles soepel verloopt? Bij Savills krijg je de kans om deel uit te maken van een dynamisch team dat zich richt op het beheer van commercieel vastgoed door heel Nederland. Jij bent dé schakel die ervoor zorgt dat huurders tevreden zijn door snel en accuraat problemen op te lossen en verzoeken te regelen.
Op onze afdeling Property Management werken circa 60 professionals. Het is een veelzijdige afdeling met technisch, facilitair, administratief en commercieel management. Wij beheren uiteenlopende typen commercieel vastgoed voor nationale en internationale klanten.
Als Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor huurders. Je zorgt ervoor dat verzoeken snel en correct worden afgehandeld en dat huurders altijd op de hoogte zijn van de status. Jij bent een belangrijke spil in het klantcontact en draagt bij aan een positieve huurderservaring.
Wat jou te wachten staat
Behandelen van inkomende verzoeken via telefoon, e-mail en andere kanalen.
Uitzetten en monitoren van opdrachten bij leveranciers en terugkoppeling aan huurders.
Verwerken van offertes en technische documenten.
Signaleren van knelpunten en meedenken over oplossingen.
Waar ga je werken?
In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan.
Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.
Savills
Al meer dan 160 jaar helpt Savills mensen floreren in hun omgeving en ruimtes.
Met meer dan 40.000 professionals die samenwerken in meer dan 70 landen, bieden we ongeëvenaarde kennis en expertise op het gebied van commercieel en hoogwaardig residentieel vastgoed.
Wij streven ernaar om de diepe wensen van onze klanten te begrijpen, hen te voorzien van innovatieve inzichten en creatieve oplossingen op maat te bieden.
Of we nu samenwerken met een wereldwijd bedrijf dat wil uitbreiden, een investeerder die zijn portefeuille duurzaam wil optimaliseren, of een familie die een nieuw thuis zoekt, wij helpen onze klanten betere vastgoedbeslissingen te nemen.
Contact
Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond, we nodigen je uit om te solliciteren. Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:




