Facility Manager

Solliciteer nu

Facility Manager


FULL-TIME · AMSTERDAM

Wat is vereist?

  • Afgeronde HBO opleiding in de richting van facilitair of hotelschool
  • Bij voorkeur minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol
  • Communicatief sterk, zowel in het Nederlands als Engels
  • Je kunt goed werken in teamverband en bent dienstverlenend
  • Je kunt prioriteiten stellen en bent besluitvaardig, integer en flexibel

Wat krijg je?

  • 40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • Focus op jouw persoonlijke ontwikkeling door opleiding en trainingen
  • Uitgebreide lunch op kantoor
  • Korting op diverse sportabonnementen



Vacature

In verband met strategische groei van onze afdeling Asset & Property Management zijn wij op zoek naar een ervaren en servicegerichte Facility Manager. Een geweldige vacature voor een ervaren Facility Manager die de uitdaging aandurft om de huurdersbeleving en hospitality in commercieel vastgoed naar een hoger niveau te brengen. De Facility Manager is de spin in het web die de regie neemt over de dienstverlening in de gebouwen.

Het facilitaire team bestaat uit gedreven hands-on collega’s die constant de beste service willen leveren. Blijven verbeteren en optimaliseren van de dienstverlening die wij bieden binnen multi-tenant kantoorgebouwen is waar wij ons dagelijks mee bezig houden. 

Als Facility Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele zaken van een aantal vooraanstaande multi-tenant gebouwen op A1 locaties voornamelijk in de Randstad. Je werkt voor verschillende eigenaren waarbij je constant samenwerkt met diverse collega’s binnen de afdeling. In jouw rol als Facility Manager ben jij verantwoordelijk voor het inkoopproces en aansturen van de verschillende dienstverleners die actief zijn binnen de objecten welke wij beheren. Daarnaast heb je veelvuldig contact met de verschillende huurders waardoor jij het gezicht van de locatie bent. Dit houdt onder andere in dat je verantwoordelijk bent voor;

Werkzaamheden

• Het eerste aanspreekpunt voor huurders en leveranciers;

• Het verzorgen van leveringen en diensten (servicekosten pakket);

• Het bewaken van gemaakte afspraken met huurders, onderhoudspartijen en leveranciers op kwalitatief, financieel en procesmatig niveau;

• Zelfstandig voorbereiden en uitvoeren van tenders voor contractwerkzaamheden;

• Het initiëren en uitvoeren van bijvoorbeeld huurdersevenementen of andere activiteiten in de gebouwen;

• Het voorbereiden van eigenaars en servicekosten begrotingen, het bijhouden van de budget versus actuals en het opstellen van servicekostenafrekeningen.

• Actieve rol en advisering ten aanzien van duurzaamheid en innovaties

• Het opbouwen en/of onderhouden van netwerken rondom de gebouwen, bijvoorbeeld met lokale duurzaamheidsorganisaties.

• Het signaleren van verbeterkansen in de dienstverleningsprocessen en het proactief ontwikkelen van nieuwe en aangepaste dienstverlening;

• Het dagelijkse contact met leveranciers en Savills servicedesk;

• Het monitoren en naleven van de Health & Safety regels;

• Samenwerken met de Technisch Managers en Account Managers.

Property Management

Je gaat werken op de afdeling Property Management. Op deze afdeling werken 55 professionals, verdeeld over drie disciplines: technisch, administratief en commercieel beheer. In deze functie richt jij je op het commercieel management van vastgoedportefeuilles die zich voornamelijk bevinden in de Randstad. 


Wij beheren alle typen commercieel vastgoed; van kantoren en winkelcentra tot logistiek vastgoed. Dit doen wij voor zowel nationale als internationale klanten. Wil je meer weten over onze dienstverlening? Lees hier verder.


Groeipad

Savills stelt voor werknemers een groot aanbod aan trainingen en opleidingen op het gebied van zelfontwikkeling beschikbaar. 

Junior

Medior

Senior

Associate

Associate Director

Director

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. 

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Contact

Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond, we nodigen je uit om te solliciteren. Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:

Savills

Savills is een wereldwijde vastgoeddienstverlener met 600 kantoren en 35.000 werknemers, in meer dan 60 landen. Ons internationale netwerk en onze expertise is echter niet hetgeen ons onderscheidt. Wij geloven dat het uiteindelijk mensen zijn die het verschil maken en zorgen voor een langdurige en optimale samenwerking.

Savills
Property starts with people