Junior Facility Manager

Solliciteer nu

Junior Facility Manager

Heb je 1-3 jaar werkervaring in facility management, affiniteit met techniek, en ben je klaar voor een volgende stap? Dan is dit de perfecte kans om je carrière verder te ontwikkelen!

FULL-TIME · AMSTERDAM

Wat is vereist?

  • Afgeronde HBO opleiding in de richting van facilitair of vergelijkbare opleiding

  • tot 3 jaar werkervaring in facility management, affiniteit met techniek

  • Communicatief sterk, zowel in het Nederlands als Engels

  • Dienstverlenende, resultaat- en klantgerichte instelling

  • Je bent een echte teamplayer, communicatief, innovatief en flexibel

Wat krijg je?

  • 40-urige werkweek

  • 25 vakantiedagen + 2 vaste vrije dagen

  • Focus op jouw persoonlijke ontwikkeling door opleiding en trainingen

  • Uitgebreide lunch op kantoor

  • Korting op diverse sportabonnementen




Vacature

Ben jij een ambitieuze young professional met enige ervaring in facility management en klaar voor een volgende stap in jouw carrière? Wil jij je verder ontwikkelen in vastgoedbeheer en verantwoordelijkheid dragen voor je eigen portefeuille? Dan is deze rol als Junior Facility Manager bij Savills dé kans om je kennis en vaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Bij ons krijg je de ruimte om zelfstandig te werken, maar ook om intensief samen te werken met ervaren professionals. In een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is, werk je aan uitdagende projecten en draag je direct bij aan het succes en comfort van onze huurders.

Jouw verantwoordelijkheden Als Junior Facility Manager ben jij verantwoordelijk voor het operationeel beheer van je eigen vastgoedportefeuille. Je werkt nauw samen met de Senior Facility Manager en de Senior Technisch Manager om de beheersprocessen optimaal te laten verlopen. Daarnaast heb je veel contact met onze servicedesk en alle verschillende huurders, met als doel de hoogste klanttevredenheid voor onze opdrachtgever te creëren. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor huurders en onderhoudt het dagelijks contact met leveranciers. Samen met de hospitality medewerkers op locatie zorg je ervoor dat alles in de kantoorpanden perfect verloopt.

Werkzaamheden

• Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van een kantorenportefeuille in Amsterdam, wat betekent dat je vaak op locatie aanwezig bent om gesprekken te voeren met leveranciers en huurders;

• Zelfstandig beheren en opstellen van contracten voor facilitaire diensten binnen jouw vastgoedportefeuille;

• Organiseren van activiteiten en evenementen voor huurders en het creëren van huurdershandboeken met jouw creatieve input;

• Zelfstandig coördineren en uitvoeren van aanbestedingen voor de diverse diensten zoals schoonmaak, technische contracten en hospitality;

• Beheren van het inkoop- en leverancierssysteem en het zelfstandig opvragen van offertes;

• Verantwoordelijk voor de aan- en afsluiting van energiecontracten en het opstellen van gedetailleerde rapportages hierover;

• Je fungeert als aanspreekpunt voor complexe vraagstukken die binnenkomen via de Servicedesk en zorgt voor passende oplossingen;

• Monitoren van onderhoudsopdrachten en tijdige terugkoppeling geven aan zowel huurders als het interne team van Facility en Technisch Managers;

• Verantwoordelijk voor het verwerken van schades; je vraagt offertes op en schakelt met externe partijen zoals schade-experts.

Property Management

Je gaat werken op de afdeling Property Management. Op deze afdeling werken 55 professionals, verdeeld over drie disciplines: technisch, administratief en commercieel beheer. In deze functie richt jij je op het commercieel management van vastgoedportefeuilles die zich voornamelijk bevinden in de Randstad. 


Wij beheren alle typen commercieel vastgoed; van kantoren en winkelcentra tot logistiek vastgoed. Dit doen wij voor zowel nationale als internationale klanten. Wil je meer weten over onze dienstverlening? Lees hier verder.


Groeipad

Savills stelt voor werknemers een groot aanbod aan trainingen en opleidingen op het gebied van zelfontwikkeling beschikbaar. 

Junior
Medior

Senior

Associate

Associate Director

Director

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. 

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Contact

Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond, we nodigen je uit om te solliciteren. 

Solliciteer direct door je CV te mailen naar vacature@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder: 

Savills

Al meer dan 160 jaar helpt Savills mensen floreren in hun omgeving en ruimtes.

Met meer dan 40.000 professionals die samenwerken in meer dan 70 landen, bieden we ongeëvenaarde kennis en expertise op het gebied van commercieel en hoogwaardig residentieel vastgoed.

Wij streven ernaar om de diepe wensen van onze klanten te begrijpen, hen te voorzien van innovatieve inzichten en creatieve oplossingen op maat te bieden.

Of we nu samenwerken met een wereldwijd bedrijf dat wil uitbreiden, een investeerder die zijn portefeuille duurzaam wil optimaliseren, of een familie die een nieuw thuis zoekt, wij helpen onze klanten betere vastgoedbeslissingen te nemen. 

Savills
Property starts with people