Commercieel Manager Kantoren

Solliciteer nu

Commercieel Manager Kantoren

Ben je commercieel, servicegericht en klaar voor een mooie tweede of derde stap in je vastgoed carrière? Lees dan snel verder.

Full-time / Part-time · Amsterdam

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. 

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Ideale aanvulling op ons team:

  • Een afgeronde HBO of WO opleiding; bij voorkeur vastgoed gerelateerd

  • 2 - 5 jaar relevante werkervaring in het vastgoed

  • Een commerciële en ondernemende instelling

  • Goede communicatieve vaardigheden zowel in het Nederland als Engels

  • Je weet prioriteiten te stellen, bent besluitvaardig, integer en flexibel

Wat heeft Savills jou te bieden?

  • Een energieke werkomgeving waar jouw ideeën en initiatief écht het verschil maken

  • Volop ruimte voor persoonlijke groei via opleidingen en trainingen

  • Een adembenemend uitzicht over Amsterdam vanaf de 23e verdieping van ons kantoor op de Zuidas

  • Dagelijks genieten van een heerlijke, uitgebreide lunch op kantoor

  • Korting op diverse sportabonnementen

  • Toegang tot OpenUp: een platform met psychologen en lifestyle-experts voor jouw mentale welzijn

  • Een goede pensioenregeling, zodat je ook later zorgeloos kunt genieten

Savills geeft jou het vertrouwen om vanuit een zelfstandige rol meerdere kantoren vastgoed portefeuilles onder je hoede te nemen, waarbij je komt te werken in een ervaren team.

Deze rol bieden we aan in de vorm van hybride werken. Dat houdt in dat je de vrijheid krijgt om je werkweek flexibel in te richten; kies zelf de momenten uit om langs te gaan bij de logistieke panden en kies bewust de momenten uit waarin je de gezelligheid van je collega’s op kantoor op zoekt. .

Door groei binnen onze kantorenportefeuille zijn wij op zoek naar versterking van ons commerciële team. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het contact met klanten en huurders, werk je nauw samen met de technisch manager en client accountant, en weet jij commerciële kansen optimaal te benutten. Onze kantorenportefeuille is verspreid over heel Nederland, met een duidelijke focus op de Randstad. Het bezoeken van de panden is een belangrijk onderdeel van je functie.

Op de afdeling Property Management werken 55 professionals. Het is een complexe en brede discipline die bestaat uit zowel technisch, administratief als commercieel management. Wij beheren alle typen commercieel vastgoed voor nationale en internationale klanten.

Werk je graag zelfstandig in een dynamische omgeving? Dan is deze rol jou op het lijf geschreven.

Wat houdt de functie in?

  • Het nastreven van een zo hoog mogelijke kwaliteit dienstverlening aan opdrachtgever en haar huurders;

  • Ontwikkelen en uitvoeren van commerciële kansen;

  • Meewerken aan een vastgoedstrategie voor je accounts;

  • Het aangaan en onderhouden van goede relaties met de huurders (kennis van de huurdersorganisatie, deelname huurders overleggen, individuele bezoeken)

  • Het aangaan en onderhouden van goede relaties met derde partijen (advocaten/leveranciers/gemeenten/adviseurs/makelaars/e.d.);

  • Het continue bijhouden van vakkennis c.q. op de hoogte blijven van relevante ontwikkelingen in het vakgebied c.q. de markt.

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan.

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

ESG-beleid

Bij Savills geloven wij dat duurzaamheid niet alleen gaat over het voldoen aan regelgeving, maar over het creëren van toegevoegde waarde voor zowel beleggers als gebruikers. Duurzaamheid vormt dan ook een geïntegreerd onderdeel van de dienstverlening van Savills, waarbij wij het behalen van uw duurzaamheidsdoelstellingen centraal staan.

Savills

Al meer dan 160 jaar helpt Savills mensen floreren in hun omgeving en ruimtes.

Met meer dan 40.000 professionals die samenwerken in meer dan 70 landen, bieden we ongeëvenaarde kennis en expertise op het gebied van commercieel en hoogwaardig residentieel vastgoed.

Wij streven ernaar om de diepe wensen van onze klanten te begrijpen, hen te voorzien van innovatieve inzichten en creatieve oplossingen op maat te bieden.

Of we nu samenwerken met een wereldwijd bedrijf dat wil uitbreiden, een investeerder die zijn portefeuille duurzaam wil optimaliseren, of een familie die een nieuw thuis zoekt, wij helpen onze klanten betere vastgoedbeslissingen te nemen. 

Contact

Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond; we nodigen je uit om te solliciteren. Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:

Savills is jong, betrokken, ambitieus en open en biedt een dynamische en inspirerende werkomgeving waarin jij meetelt!

Onze website