Assistant Facility Manager

Solliciteer nu

Assistant Facility Manager


Full-time / Part-time · Amsterdam

Wat is vereist?

  • Relevante afgeronde facilitaire mbo4 of HBO opleiding
  • Werkervaring binnen facilitaire zaken niet vereist
  • Communicatief sterk, zowel in het Nederlands als Engels
  • Je kunt goed werken in teamverband en bent dienstverlenend
  • Je kan op verschillende niveaus schakelen

Wat krijg je?

  • 40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • Focus op jouw persoonlijke ontwikkeling door opleiding en trainingen
  • Uitgebreide lunch op kantoor
  • Korting op diverse sportabonnementen



Vacature

Het Facility team bij Savills zorgt ervoor dat alle facilitaire diensten in de multi tenant kantoorgebouwen perfect geregeld zijn. Denk hierbij aan de receptie, schoonmaak, glasbewassing, groenvoorziening en hospitality. Huurderstevredenheid staat bij ons bovenaan.

Als Assistant Facility Manager ben jij het eerste aanspreekpunt voor huurders, heb je dagelijks contact met leveranciers en heb je korte lijnen met de hospitality medewerkers in de verschillende kantoorpanden. Je houdt je bezig met het maken en beheren van contracten voor de diensten die het Savills facility team levert in de gebouwen. Daarnaast vragen wij ook jouw creativiteit in het maken van bijv. huurdershandboeken en het organiseren van activiteiten en huurdersevenementen. Je assisteert bij aanbestedingen van de diensten die wij aanbieden in panden, zoals schoonmaak en receptie contracten, beheert het inkoop- en leverancierssysteem en vraagt zelfstandig offertes op. Ook verzorg je de aan en afsluitingen van energie en zal je hier rapportages over opstellen. Naast deze werkzaamheden help je de Servicedesk bij lastige vraagstukken en ben je verantwoordelijk voor het monitoren van opdrachten bij onderhoudspartijen en geef je hier terugkoppeling over aan de Facility Managers en huurders.

Property Management

Je gaat werken op de afdeling Property Management. Op deze afdeling werken 55 professionals, verdeeld over drie disciplines: technisch, administratief en commercieel beheer. In deze functie richt jij je op het commercieel management van vastgoedportefeuilles die zich voornamelijk bevinden in de Randstad. 


Wij beheren alle typen commercieel vastgoed; van kantoren en winkelcentra tot logistiek vastgoed. Dit doen wij voor zowel nationale als internationale klanten. Wil je meer weten over onze dienstverlening? Lees hier verder.


Groeipad

Savills stelt voor werknemers een groot aanbod aan trainingen en opleidingen op het gebied van zelfontwikkeling beschikbaar. 

Junior

Medior

Senior

Associate

Associate Director

Director

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. 

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

ESG-beleid

Bij Savills geloven wij dat duurzaamheid niet alleen gaat over het voldoen aan regelgeving, maar over het creëren van toegevoegde waarde voor zowel beleggers als gebruikers. Duurzaamheid vormt dan ook een geïntegreerd onderdeel van de dienstverlening van Savills, waarbij wij het behalen van uw duurzaamheidsdoelstellingen centraal staan. 

Contact

Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond, we nodigen je uit om te solliciteren. Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:

Savills

Al meer dan 160 jaar helpt Savills mensen floreren in hun omgeving en ruimtes.

Met meer dan 40.000 professionals die samenwerken in meer dan 70 landen, bieden we ongeëvenaarde kennis en expertise op het gebied van commercieel en hoogwaardig residentieel vastgoed.

Wij streven ernaar om de diepe wensen van onze klanten te begrijpen, hen te voorzien van innovatieve inzichten en creatieve oplossingen op maat te bieden.

Of we nu samenwerken met een wereldwijd bedrijf dat wil uitbreiden, een investeerder die zijn portefeuille duurzaam wil optimaliseren, of een familie die een nieuw thuis zoekt, wij helpen onze klanten betere vastgoedbeslissingen te nemen.